Zai's Homemade Cakes... 019-288 3083


My name: Cakes Lover
My Fotopage: http://farahnadia.fotopages.com/
About me:
From: Malaysia
Camera:
Not specified
Other:
Friends:
Mama FaMi
Latest entry:CROISSANTS
CROISSANTS Source : Instagram @cikkiah 300g tepung roti 7g yis (saf instant) 30g gula 4g garam 1 biji telur 150ml susu sejuk 30 g mentega (Ma guna Planta) secukupnya Buttercup CARA MAMA : 1. Mama guna #breadmaker untuk menguli. Tuangkan susu sejuk ke dalam breadmaker pan. Masukkan gula, garam dan telur. 2. Kemudian masukkan tepung roti dan akhir sekali yis. 3. On kan breadmaker ke setting Dough. Bila doh dah bersatu, masukkan 30g mentega. Biarkan BM menguli sehingga licin. 4. Kelua... View this Fotopage entry
Sweet n Spicy
Latest entry:Food Magazine RASA shooting
View this Fotopage entry
hanie liza
Latest entry:JAGUNG KUKUS
Salam buat adik-adik sekelian.. kakliza ni memang sukaaaaa benar dengan jagung.. pantang nampak ada jualan jagung memang beli punya.. dan sungguh tak sangka rupanya cucu perempuan kakliza pun hantu jagung.. baru-baru ini kakliza beli jagung kat pasar malam.. tetapi oleh kerana agak sibuk ..asik bertangguh jer.. .so satu malam tu kakliza terajin nak perisikan butir jagung [bukan hiris macam dalam gambar] untuk buat bubur keesokkannya.. tapi oleh kerana teringin nak makan jagung kukus denga... View this Fotopage entry
baby batriesyia
Latest entry:BABYBATRIESYIA'S FP IS OFFICIALLY CLOSED.......
WE HAVE MOVED HERE ----------->>>> http://babybatriesyia.blogspot.com nabialishad >> hehehe.....apa kan daya ku.... krafbonda >> sila ler nak lalu.... aimicollection >> thanks aimi.... ida isk >> hehehe.....tak boleh ler nak letak kat biz card port kat mana pasal mana ler tahu kan....hehehe....kot2 ler satu hari nanti port kita pindah ke shah alam......hehehe..... View this Fotopage entry

View this Fotopage latest entry

© Pidgin Technologies Ltd. 2016